Monday, October 11, 2010

Bila Nak Kahwin???

Soalan favourite untuk aku....sampai aku x tau nk jwb apa...yg aku tau senyum jelaa....sape yg xnak kahwin betul tak?tapi tu semua kerja Allah kita hanya mampu berusaha n berdoa...sekarang ni aku mampu berserah n terus berdoa moga tuhan hadirkan ku dengan seorang suami yang dapat membahgiakanku.....hidupku mmg jarang cinta itu hadir....aku menganggap ianya satu ujian buatku....semuanya separuh jalan...luv after married kot...hehehe best gakkan....mcm novel2 yg aku sll baca plak....tp yelah kan org sll kata kau memilih sangat kot?aku jawab mmglah kena pilih sbb kita nk hidup dgnnya selama-lamanya....tp sbnrnya....org yg x pilih aku kot bukan aku yang memilih....hehehe..skrg ni just relax life must go on.....teruskan berusaha n berdoa...

2 comments:

  1. saya doa kn smoge insan yg cntik ni dpat jdoh nye dgn cpt . . .
    dah meroyan dh ogr nye . . .

    ReplyDelete
  2. Sabar2 byk2 fara..aku pn blum kawin lg ...ramai lg dlm dunia ni blum kahwin..

    _Penyair gunung_tebu

    ReplyDelete